Sunday, September 26, 2010

Rumah ku Terbuka..

Di pendekkan cerita,ku baru sahaja selesai dgn majlis rumah terbuka ku di Hulu Langat Jaya..Start pukul 8 mlm dan tamat pukul 1pagi,itu pun masih ade lagi kenalan abah yang belum pulang.xpe2..dah kate pun rumah terbuka kan.so xboleh lah nak halau balik (xde niat pun nak menghalau) hehe.! Alhamdulillah ramai sangat tetamu yang hadir especially geng bikers abah (FRBC).Walaupun xbyk moto yg ade smalam sbb mereka sume dtg bersame family.xkan nak bwak naik superbike plak an..

Jamuan untuk majlis smalam kami satu keluarga mula masak awal2 pagi lagi dengan hidangan Nasi Briyani,Ayama masak merah,rendang daging,bihun goreng,lemang,nasi impit bersama kuah kacang dan juga 3 jenis kek yang berlainan.Semuanya buatan kami sendiri.penat nye xterhingga,tapi mcm biase la kan,penat yang mendatangkan hikmah dan membuahkan hasil. Syukur..

Ku pohon ampun dan maaf bagi kawan2 yang xdpt ku nak jemput dtg same,bukan xnk jemput tapi ku terlalu bz smpai xsempat nak jemput sume skali..Alhamdulillah bagi teman2 yang hadir,mejoriti mmg sume yg ku jemput,sumenye hadir.Terima kasih yang tidak terhingga.ade yg sanggup turun dari ipoh agi tuh.thanx alot Fareen.!! ini antara beberapa kawanku yang hadir,xsume ku amik gambar sbb xsempat.

Ku juga mohon maaf jikalau ade yang terkurang dari sume sudut.Yang baik itu datang dari Allah s.b.t dan yang buruk itu datang dari diri ku sendiri...

ini geng college mate ku..


Ha.ini lah die cinta zaman monyetku,hehe..kami xpenah couple pun tapi byk jgak la knangan manis dgn die ni dan yg plg bestnye beza umur kami 2 tahun,tapi bukan ku yang muda,dia yg agi muda dariku..baik orangnye..thanx zaim for coming.!


Yang comel2 nih pulak anak2 biker FRBC.macam2 kerenah mase nak amik gambar nih..


From left Ridhwan (adikku),Abg Syawal a.k.a Yoshiro,fidya (gf a.syawal) dan KU.!! xsangka mereka dtg.specless tapikan (nape perot ku buncit tuh.?) Tidak.!!!!


Inilah teman pertamaku yang selamat sampai dulu..dorg ni sweet sgt.penat2 pun sanggup dtg jgak..thanx alot for coming Nora and her bf Afiez..Smoga kalian cepat kawen ok.!

No comments: